Uwaga, Zainteresowanie, Pożądanie, Przekonanie, Akcja, Satysfakcja, czyli AIDCAS Conference

dodano: 
12.04.2011
komentarzy: 
0

24 i 25 marca Wydziałowa Rada Samorządu Studentów Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego zorganizowała konferencję dla miłośników reklamy, marketingu i public relations – AIDCAS Conference.

AIDCAS Conference to II Interdyscyplinarna Konferencja Mediów, Reklamy, Public Relations i Komunikacji Społecznej. Charakter wydarzenia najlepiej oddaje nazwa, która pochodzi od używanego w branży marketingowej akronimu, obrazującego pożądane oddziaływanie przekazów reklamowych: A – Attention, I – Interest, D – Desire, C – Conviction, A – Action, S – Satisfaction.

W ramach wydarzenia odbyły się wykłady, prelekcje oraz dyskusje z zakresu komunikacji społecznej, reklamy, public relations i wiedzy o mediach. Jednym z celów cyklu konferencji jest stworzenie forum dyskusyjnego dla studentów, którzy wiążą swoje plany zawodowe z omawianą dziedziną. W związku z tym podczas II edycji została utworzona platforma stażowa, dzięki której uczestnicy konferencji mogli ubiegać się o staże w wiodących agencjach marketingowych oraz public relations. Staże dla najaktywniejszych zostały zaoferowane między innymi przez agencje Telma Group Communications oraz Kamikaze. Tematy, jakie poruszono, to głównie sztuka pisania haseł reklamowych w kulturze obrazkowej oraz obecna sytuacja mediów i perspektywy ich rozwoju. Wśród prelegentów byli wykładowcy Uniwersytetu Łódzkiego, Leszek Jażdżewski - redaktor naczelny Liberte!; Jakub Jakubowski - Urząd Miasta Łódź; przedstawiciele agencji PR-owych: Miron Niewiadomski - PResencja Agencja Public Relations; Ela Maciejewska - Ynaf - Agencja PR; Zbigniew Łopalewski - Rzecznik Prasowy Indesit Company oraz inni: Łukasz Gołacki - Kamikaze, Sebastian Nejfeld - Netizens Peppermit, Bartosz Załęcki - K2 Internet, Grzegorz Kosson - Inspirujący Strateg & Brand Coach, Michał Krzyszkowski- PZL, Daniel Rakus - K2 Internet.

Dodatkowo miały miejsce również wydarzenia towarzyszące, m.in. pokaz spotów reklamowych i filmu „99 franków”. Przez cały czas trwania konferencji na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych można było oglądać wystawę prac przygotowaną przez agencje biorące udział w wydarzeniu.

PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem.

III edycja rusza już w przyszłym roku – więcej informacji na stronie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin