środa, 17 grudnia, 2025

Vasco da Gamma

W programie Marketing Mix w Radiu PiN gościł Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska. Mówił między innymi o pracy PR-owca w wielkim koncernie: „McDonald’s wywołuje emocje. Jest to marka, która jest znana na całym świecie. Należy się z tego cieszyć, natomiast wiążą się z tym pewne minusy, między innymi film Super Size Me. (…) Autor tego filmu zarobił duże pieniądze, natomiast w Polsce film – trzeba to uczciwie przyznać – nie cieszył się jakąś ogromną popularnością. (…) Bo kto chce oglądać faceta, który (…) postanowił zażerać się do nieprzyzwoitości??” – mówił Kłapa. Zapytany o kryzysy w firmie odpowiedział, że kryzysy są przede wszystkim importowane zza granicy. Kryzysy motywują firmę do zmiany strategii komunikacji. Wielkim wyzwaniem jest zmiana w sieci, która ma prawie 32 tys. restauracji na całym świecie. McDonald’s jest bardzo znaną marką, dlatego wszyscy z uwagą przyglądają się jej działaniom. „nie jest tak, że wydając pieniądze na reklamy, zaraz liczymy na dobry PR. (…) Poświęcamy dużo czasu i uwagi dziennikarzom. Ciągle jeżdżę (…), myślę, PR-owiec w McDonald’s, globtroter, podróżnik, taki Vasco da Gamma” – powiedział na koniec rozmowy Krzysztof Kłapa.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj