W listopadzie 2025 roku Veneo poinformowało, że zostało głównym partnerem marketingowym stowarzyszenia SIEMACHA, które oferuje pomoc osobom, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej. Agencja wesprze organizację oraz podmioty jej zależne w zakresie marketingu dla przedsięwzięć i projektów.
Veneo będzie odpowiedzialne za wsparcie strategiczne, kreatywne, digitalowe i mediowe. Zajmie się doradztwem stategiczno-komunikacyjnym, tworzeniem i realizacją konceptów kreatywnych kampanii oraz aktywnością w mediach społecznościowych. Po stronie agencji będą także działania PR, w tym akcje Paid Ads i zakup mediów.
SIEMACHA w swoich działaniach skupia się na trzech wartościach – wychowaniu, sporcie oraz terapii. Veneo zadba o realizacje założeń marketingowych, które będą spójne z misją stowarzyszenia. Dodatkowo partnerstwo ma przynieść bardziej profesjonalną komunikację oraz wprowadzenie nowoczesnych mediów w organizacji.
Współpraca ma charakter długofalowy. (km)


