Vision Group dla Fit for Work
Agencja Vision Group rozpoczęła właśnie obsługę public relations polskiej edycji projektu „Fit for Work”, który został objęty patronatem polskiej prezydencji w Radzie UE. Tegoroczna edycja projektu jest realizowana po raz pierwszy w Polsce, we współpracy Fit for Work Europe Coalition ze stowarzyszeniem CEESTAHC.
Projekt jest kontynuacją rozpoczętej w 2007 r. inicjatywy badawczej The Work Foundation, w zakresie długofalowego monitorowania wpływu konkretnych chorób na stan obciążeń budżetu poszczególnych państw Unii Europejskiej i krajów spoza jej obszaru. W ramach polskiej edycji zostanie m.in. opracowany raport, dotyczący implikacji gospodarczych, społecznych i zdrowotnych skutków zachorowalności w Polsce na tle innych krajów UE oraz prezentacja jego wyników podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju w dniach 7-9 września 2011 r.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Obsługą projektu zajmie się czteroosobowy zespół. Wcześniej agencja przygotowywała inne projekty dla stowarzyszenia, m.in. V Międzynarodowe Sympozjum EBHC „HTA & Health Insurance”. (es)