23 kwietnia w londyńskim wydaniu The Sunday Times ukaże się specjalny dodatek promujący Trójmiasto. To piąte wydanie Visit3city Magazine w ogóle i drugie w tym roku – w kwietniu wersja szwedzka ukazała się w Sztokholmie jako dodatek do gazety Svenska Dagbladet. Londyński czytelnik znajdzie w dodatku artykuły opisujące atrakcje turystyczne Trójmiasta i całego Pomorza, informacje praktyczne, relacje cudzoziemców z pobytu nad Bałtykiem, prezentację Gdańska jako światowej stolicy bursztynu oraz zapowiedź atrakcji związanych z obchodami 60-lecia Gdyni.
Ponadto w numerze można przeczytać o inwestycjach turystycznych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni, Światowym Zjeździe Gdańszczan i Gdańskich Targach Turystycznych. Jeszcze w tym roku wydawca planuje przygotowanie kolejnych wydań na rynek szwedzki i brytyjski, a także wersję niemiecką, hiszpańską, norweską i rosyjską. Powodzenie tych planów zależy głównie od zainteresowania reklamodawców. W ramach Projektu Promocji Pomorza oprócz dodatków prasowych uruchomiono portal internetowy visit3city.pl. Turysta znajdzie w nim komplet informacji niezbędnych do zaplanowania przyjazdu i pobytu na Pomorzu.


