Clue PR wygrało przetarg na całościową obsługę komunikacyjną marki Volkswagen i obszaru Group PR w Volkswagen Group Polska – dystrybutora samochodów, reprezentującego na polskim rynku sześć marek: Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, Skoda, SEAT, Cupra i Audi. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2025 roku.
Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, wsparcie media relations, tworzenie i adaptację treści na rynek lokalny oraz doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji. Clue PR zajmie się też m.in. obsługą banku prasowego Volkswagen Samochody Osobowe i Volkswagen Group Polska, a także realizacją projektów specjalnych.
Z ramienia agencji działania dla tego klienta nadzoruje Anita Williams.
Jak zapowiada Axel Besser-Reguła, PR Manager Volkswagen Samochody Osobowe, marka obecnie „stoi przed zadaniem przeniesienia całego swojego technologicznego oraz kulturowego dziedzictwa w przyszłość nowoczesnej mobilności”. „Tymi samym wartościami chcemy kierować się w komunikacji – zależy nam, aby była spójna, nowoczesna i odpowiadała na realne potrzeby naszych odbiorców” – mówi przedstawiciel marki. (mb)


