Volkswagen rezygnuje z hasła „Das Auto”, bo może ono sugerować arogancję

dodano: 
23.12.2015
komentarzy: 
0

Volkswagen nie będzie już posługiwał się hasłem „Das Auto”. Rezygnacja ze słynnego sloganu to echo „afery spalinowej” – czytamy w portalu wyborcza.biz.

W zeszłym tygodniu w Dreźnie odbyło się spotkanie około dwóch tysięcy menedżerów koncernu. Zebrali się, by omówić globalną strategię marketingową, która ma poprawić nadszarpnięty wizerunek marki – podaje serwis powołując się na agencję Reuters. Podczas spotkania zdecydowano o rezygnacji z hasła „Das Auto”, którym Volkswagen promował się od 2007 roku.

Jak czytamy, obecny szef marki, Herbert Diess, stwierdził, że slogan ten, sugerujący, iż koncern może samodzielnie zdefiniować nowoczesne auto, może być kojarzony z arogancją. W obecnej sytuacji firma powinna pokazać więcej pokory, bo nie spełniła obietnic związanych z dotychczasowym hasłem. Niewystarczająco poradziła sobie bowiem z produkcją samochodów z napędem elektrycznym – czytamy dalej. Jak podaje serwis, nowy slogan będzie wprowadzany stopniowo na całym świecie.

(mb)

Czytaj więcej o problemach wizerunkowych marki

 

Źródło:

wyborcza.biz, Volkswagen przestanie być "Das Auto", Andrzej Kublik, 22.12.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin