Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
W dobie recesji pracownicy bardziej lojalni. jak wynika z raportu badania kelly global workforce index, mimo spadających zarobków i zwolnień w czasie recesji, pracownicy są bardziej lojalni wobec swoich pracodawców. ponad jedna czwarta ze 134 tys. pracowników z 29 krajów przepytanych przez kelly services przyznała, że ze względu na recesję stała się bardziej lojalna wobec swoich pracodawców. największy odsetek lojalnych pracowników odnotowano w usa – 52 proc. amerykańskich respondentów przyznało, że są „całkowicie oddani” swojej pracy. w ten sam sposób w regionie azji i pacyfiku odpowiedziało 47 proc. pracowników, a w europie 36 proc. jako powód większego przywiązania do pracodawcy większość respondentów wskazała na „aktywną komunikację”, „wysokie morale” i „dobre zarządzanie”. (ks). kompletne wyniki badania dostępne są tu.
Jak wynika z raportu badania Kelly Global Workforce Index, mimo spadających zarobków i zwolnień w czasie recesji, pracownicy są bardziej lojalni wobec swoich pracodawców.
Ponad jedna czwarta ze 134 tys. pracowników z 29 krajów przepytanych przez Kelly Services przyznała, że ze względu na recesję stała się bardziej lojalna wobec swoich pracodawców. Największy odsetek lojalnych pracowników odnotowano w USA – 52 proc. amerykańskich respondentów przyznało, że są „całkowicie oddani” swojej pracy. W ten sam sposób w regionie Azji i Pacyfiku odpowiedziało 47 proc. pracowników, a w Europie 36 proc.
Jako powód większego przywiązania do pracodawcy większość respondentów wskazała na „aktywną komunikację”, „wysokie morale” i „dobre zarządzanie”. (ks)
Kompletne wyniki badania dostępne są tu.