Największe, polskie firmy zabiegają o względy klientów, tworząc profile tematyczne na Facebooku, przez co staje się on „nową tubą marketingową” – pisze Łukasz Ostruszka na łamach Pulsu Biznesu.
Jak czytamy dalej, polskie spółki giełdowe także postawiły na promocję w mediach społecznościowych. Dzięki utrzymywaniu stałych kontaktów z użytkownikami na portalu wzrasta zainteresowanie danym produktem. Jak podaje Puls Biznesu, na podium najpopularniejszych profili utworzonych na Facebooku „stanął” Mały Głód (Danone), który posiada 178,9 tys. fanów. Druga pozycja to Paczkomaty 24/7, marka skrytek pocztowych (177,7 tys.). Na trzecim miejscu uplasował się Cropp (154,0 tys.).
Zdobycie dużej liczby fanów polega na tym, że „każdy może wpisać swój tekst na tablicy danej marki, dzięki czemu ma się odczucie współtworzenia, a nie tylko jej słuchania” – powiedział Pulsowi Biznesu Szymon Wesołowski z agencji marketingowej eFRESH. (dk)


