Imbiria to nowa poznańska agencja public relations. Założyły ją dwie specjalistki Anna Misztak i Izabela Sadowska. Oferta agencji skierowana jest zarówno do firm, osób fizycznych, jak i instytucji kulturalnych. Imbiria ma już pierwszych klientów. Są to: fundacja i księgarnia Bookarest, księgarnia internetowa Kapitałka.pl oraz orkiestra barokowa Accademia dell’Arcadia. Trwają również rozmowy z kolejnymi klientami, których nazw właścicielki agencji tymczasem nie ujawniają.
Agencja Imbiria ma zajmować się promowaniem wydarzeń, mających wpływ na wzrost znaczenia kultury jako czynnika stymulującego rozwój społeczno-gospodarczy, organizowaniem kampanii, których celem jest promocja szeroko pojętej kultury, a także budowaniem marek klientów poprzez sponsoring kulturalny.
Założycieli agencji deklarują, że w działaniach będą dużą wagę przywiązywać do wykorzystania nowych technologii w procesie informacyjnym i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem social media. (kk)