Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
W Warszawie pojawią się automaty do recyklingu opakowań. coca-cola w ramach globalnej kampanii „#neversettle”, którą zainaugurowała w polsce, przekazuje miastu stołecznemu warszawa dziesięć automatów do recyklingu. to część długofalowego projektu w ramach zrównoważonego rozwoju, dzięki któremu firma chce zwiększyć ochronę zasobów wodnych, aktywizować kobiety i młodych oraz minimalizować ilość odpadów. pięć pierwszych automatów ma pojawić się w stolicy polski jeszcze przed wakacjami, pozostałe – jesienią. umieszczone zostaną m.in. przy pl. bankowym, ul. ząbkowskiej, jednak pełnej listy lokalizacji organizatorzy jeszcze nie udotępniają – ostateczną decyzję podjąć ma miasto. urządzenia mają umożliwiać wymianę plastikowych i szklanych butelek, a także aluminiowych puszek, na punkty w specjalnej aplikacji. będzie można za nie otrzymać nagrody, takie jak zniżki na komunikację miejską, bilety do kina czy kawa. urządzenia dostarcza polska firma ecotech system, a projekt realizowany jest z fundacją nasza ziemia. opróżnianiem automatów ma zajmować się miasto. automat recyklingowy, który zaprezentowano podczas wydarzenia inaugurującego kampanię. coca-cola i warszawa kontynuują jednocześnie własne kampanie edukacyjne, które mają na celu przypominanie o zasadach recyklingu. producent napojów – wraz z trzema innymi oraz organizacją odzysku rekpol – w 2018 roku uruchomił program „działaj z impetem”. coca-cola zobowiązała się, że do 2030 roku będzie recyklingować tyle puszek i butelek, ile sama sprzedaje. stolica natomiast od początku 2019 roku promuje nowy system segregowania i odbierania odpadów. producent napojów w komunikacie prasowym przypomina też o innych inicjatywach na terenie polski, w które zaangażował się, by realizować cele, do jakich się zobowiązał. dla przykładu, w ramach programu aktywizacji „sukces to ja”, przygotowanego we współpracy z fundacją sukcesu pisanego szminką, przeszkolił od 2016 roku ponad 250 tys. kobiet. coca-cola chce do 2020 roku „uwolnić potencjał zawodowy” pięciu milionów kobiet na świecie. (mp).
Coca-Cola w ramach globalnej kampanii „#NEVERSETTLE”, którą zainaugurowała w Polsce, przekazuje miastu stołecznemu Warszawa dziesięć automatów do recyklingu. To część długofalowego projektu w ramach zrównoważonego rozwoju, dzięki któremu firma chce zwiększyć ochronę zasobów wodnych, aktywizować kobiety i młodych oraz minimalizować ilość odpadów.
Pięć pierwszych automatów ma pojawić się w stolicy Polski jeszcze przed wakacjami, pozostałe – jesienią. Umieszczone zostaną m.in. przy pl. Bankowym, ul. Ząbkowskiej, jednak pełnej listy lokalizacji organizatorzy jeszcze nie udotępniają – ostateczną decyzję podjąć ma miasto. Urządzenia mają umożliwiać wymianę plastikowych i szklanych butelek, a także aluminiowych puszek, na punkty w specjalnej aplikacji. Będzie można za nie otrzymać nagrody, takie jak zniżki na komunikację miejską, bilety do kina czy kawa. Urządzenia dostarcza polska firma EcoTech System, a projekt realizowany jest z Fundacją Nasza Ziemia. Opróżnianiem automatów ma zajmować się miasto.
Automat recyklingowy, który zaprezentowano podczas wydarzenia inaugurującego kampanię
Coca-Cola i Warszawa kontynuują jednocześnie własne kampanie edukacyjne, które mają na celu przypominanie o zasadach recyklingu. Producent napojów – wraz z trzema innymi oraz organizacją odzysku Rekpol – w 2018 roku uruchomił program „Działaj z imPETem”. Coca-Cola zobowiązała się, że do 2030 roku będzie recyklingować tyle puszek i butelek, ile sama sprzedaje. Stolica natomiast od początku 2019 roku promuje nowy system segregowania i odbierania odpadów.
Producent napojów w komunikacie prasowym przypomina też o innych inicjatywach na terenie Polski, w które zaangażował się, by realizować cele, do jakich się zobowiązał. Dla przykładu, w ramach programu aktywizacji „Sukces to JA”, przygotowanego we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, przeszkolił od 2016 roku ponad 250 tys. kobiet. Coca-Cola chce do 2020 roku „uwolnić potencjał zawodowy” pięciu milionów kobiet na świecie. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
W Warszawie pojawią się automaty do recyklingu opakowań. coca-cola w ramach globalnej kampanii „#neversettle”, którą zainaugurowała w polsce, przekazuje miastu stołecznemu warszawa dziesięć automatów do recyklingu. to część długofalowego projektu w ramach zrównoważonego rozwoju, dzięki któremu firma chce zwiększyć ochronę zasobów wodnych, aktywizować kobiety i młodych oraz minimalizować ilość odpadów. pięć pierwszych automatów ma pojawić się w stolicy polski jeszcze przed wakacjami, pozostałe – jesienią. umieszczone zostaną m.in. przy pl. bankowym, ul. ząbkowskiej, jednak pełnej listy lokalizacji organizatorzy jeszcze nie udotępniają – ostateczną decyzję podjąć ma miasto. urządzenia mają umożliwiać wymianę plastikowych i szklanych butelek, a także aluminiowych puszek, na punkty w specjalnej aplikacji. będzie można za nie otrzymać nagrody, takie jak zniżki na komunikację miejską, bilety do kina czy kawa. urządzenia dostarcza polska firma ecotech system, a projekt realizowany jest z fundacją nasza ziemia. opróżnianiem automatów ma zajmować się miasto. automat recyklingowy, który zaprezentowano podczas wydarzenia inaugurującego kampanię. coca-cola i warszawa kontynuują jednocześnie własne kampanie edukacyjne, które mają na celu przypominanie o zasadach recyklingu. producent napojów – wraz z trzema innymi oraz organizacją odzysku rekpol – w 2018 roku uruchomił program „działaj z impetem”. coca-cola zobowiązała się, że do 2030 roku będzie recyklingować tyle puszek i butelek, ile sama sprzedaje. stolica natomiast od początku 2019 roku promuje nowy system segregowania i odbierania odpadów. producent napojów w komunikacie prasowym przypomina też o innych inicjatywach na terenie polski, w które zaangażował się, by realizować cele, do jakich się zobowiązał. dla przykładu, w ramach programu aktywizacji „sukces to ja”, przygotowanego we współpracy z fundacją sukcesu pisanego szminką, przeszkolił od 2016 roku ponad 250 tys. kobiet. coca-cola chce do 2020 roku „uwolnić potencjał zawodowy” pięciu milionów kobiet na świecie. (mp).