sobota, 14 czerwca, 2025

Waga marki

W Pulsie Biznesu czytamy o wpływie marek na decyzje konsumentów. Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, przyznaje, że konkretne marki wiążą się w opinii konsumentów z jakością. Jej zdaniem: „Umysł ludzki nie lubi zamieszania. Ufamy specjalistom, a nie tym, którzy znają się na wszystkim. W tym leży tajemnica wielu marek”.
Dlatego o wyborze markowych produktów decydują w dużej mierze ludzkie preferencje i upodobania oraz nowe trendy. Ich kreowanie to konsekwentne działanie marketingowców, którzy potrafią dopasować produkt do wymagań konkretnej grupy potencjalnych klientów i sprawić, że będzie kupowany, bo wywoła pozytywne skojarzenia. Choć na polskim rynku jest 10 razy mniej znanych marek niż w Europie Zachodniej, to polskie przedsiębiorstwa przywiązują do marki coraz większą rolę i inwestują w nią. Tak postępowało, zdaniem Motlik, na polskim rynku Laboratorium Dr Irena Eris. Prezes New Communications wspomniała także o międzynarodowej organizacji Superbrands oraz wydawanych przez nią co roku albumach, które gromadzą uznane na świecie marki, a także zorganizowanym w tym roku po raz pierwszy badaniu internetowym CoolBrands. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł