Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WALK tworzy komunikację nowej marki firmy Express. firma express wprowadziła na rynek nową markę – traficar, która oferuje usługę wynajmu samochodów na minuty za pomocą aplikacji na smartfony. promująca ją kampania pod hasłem „auto na minuty” rozpoczęła się na początku października i objęła swoim zasięgiem kraków i jego okolice. w ramach współpracy walk jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii oraz stworzenie idei kreatywnej komunikacji traficar, a także realizację wszystkich formatów reklamowych. walk creative zajęło się przygotowaniem identyfikacji wizualnej marki oraz materiałów atl, w tym billboardów, spotów radiowych i niestandardowych formatów reklamowych, m.in. brandingu na biletomaty czy rączki w autobusach. walk social media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (facebook i instagram) oraz aktywacji konsumenckich. walk pr zajęło się media relations, a za działania po stronie agencji odpowiada olga chełchowska. klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. (mp).
Firma Express wprowadziła na rynek nową markę – Traficar, która oferuje usługę wynajmu samochodów na minuty za pomocą aplikacji na smartfony. Promująca ją kampania pod hasłem „Auto na minuty” rozpoczęła się na początku października i objęła swoim zasięgiem Kraków i jego okolice.
W ramach współpracy WALK jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii oraz stworzenie idei kreatywnej komunikacji Traficar, a także realizację wszystkich formatów reklamowych. WALK Creative zajęło się przygotowaniem identyfikacji wizualnej marki oraz materiałów ATL, w tym billboardów, spotów radiowych i niestandardowych formatów reklamowych, m.in. brandingu na biletomaty czy rączki w autobusach. WALK Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz aktywacji konsumenckich. WALK PR zajęło się media relations, a za działania po stronie agencji odpowiada Olga Chełchowska.
Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. (mp)