.

 

Walka Michalczewskiego i FoodCare o markę Tiger: kryzysu nie ma, sprzedaż rośnie

dodano: 
20.01.2015
komentarzy: 
0

Jak informuje Rzeczpospolita, firma FoodCare złożyła pozew przeciwko spółce MWS, należącej do grupy Maspex Wadowice. Zdaniem FoodCare MWS bezprawnie wykorzystuje hasło „Power is back” i znak graficzny, umieszczany na puszkach napojów Tiger.

Według autora pozwu hasło i znak zostały opracowane dla FoodCare kilka lat temu, a firma nigdy nie przekazała praw do nich innym podmiotom. FoodCare, we współpracy z bokserem Dariuszem Michalczewskim, produkowała napoje Tiger do 2010 roku. Później produkcję Tigera podjął Maspex Wadowice.

„FoodCare będzie domagał się od rywala odszkodowa­nia. Szacuje, że roszczenia wyniosą kilkadziesiąt milio­nów złotych” – czytamy. Z danych opublikowanych w gazecie wynika, że pojedynek dwóch firm nie wpływa negatywnie na sprzedaż Tigera i napojów energetycznych w ogóle. Według danych FoodCare od listopada 2013 do października 2014 roku sprzedaż energetyków wzrosła o prawie 11 proc. Jak zaznacza Artur Smolicki, specjalizujący się w marketingu internetowym, spór ten nie dotyczy jakości produktu, dlatego nie ma znamion kryzysu wizerunkowego. (ks)

 

Źródło:

Rzeczpospolita B, ostra wojna o Tigera nie zniechęca do zakupów, Beata Drewnowska, 20.01.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin