.

 

Warka z agencją

dodano: 
19.06.2012
komentarzy: 
0

Za komunikację społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Warka, należącej do Grupy Żywiec, odpowiada od końca maja 2012 On Board PR Ecco Network. Agencja dba o wizerunek Warki jako oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej i promocję inicjatyw sportowych wśród lokalnej społeczności.

Do zadań On Board PR należy: współtworzenie rubryki poświęconej marce w jednej z lokalnych gazet, koordynacja programu wspierającego inicjatywy sportowe w regionie, wsparcie komunikacji Święta Warki dla lokalnej społeczności oraz relacje z mediami. Ponadto agencja zorganizowała też w Warce konkurs dla kibiców Biało-Czerwonych. Za realizację kampanii odpowiada Aleksandra Lau, PR consultant – project leader w dziale Retail & Entertainment, prowadzonym przez Tomasza Lisa. Umowa ma charakter projektowy i została podpisana do września 2012 roku z możliwością przedłużenia. Wcześniej Warkę obsługiwało Euro RSCG Sensors. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin