Z Nowym Rokiem ruszyła nowa akcja promująca stolicę, pisze Bartosz Bator na łamach Dziennika. Zdania cytowanych w tekście specjalistów od wizerunku i promocji, na temat pomysłu promocyjnego Warszawy są mieszane.
Akcję reklamującą stolicę tworzy seria 721 billboardów. Treść plakatów nawiązuje do miejsca, w których się one znalazły. Zdaniem Marzeny Godlewskiej z agencji Defacto „nareszcie pojawiło się coś, co powinno ucieszyć tych, którym wizerunek stolicy nie jest obojętny”. Ale są też głosy krytyczne. Piotr Czarnowski z First PR nie bardzo rozumie cel takiej kampanii, choć przyznaje, że plakaty są zabawne. Natomiast Filip Berkowicz, zajmujący się promocją Krakowa, plakat adresowany do Krakusów nazywa „igraniem z ogniem”.(ał)
Wszystkie projekty plakatów zobaczyć można tutaj.
Czytelników zapraszamy do ich skomentowania


