Warszawa promuje się w Tokio i Szanghaju

dodano: 
28.07.2010
komentarzy: 
0

Warszawa zorganizowała w Japonii i Chinach serię multimedialnych koncertów pt. „Chopin 2.0 – New paradigm”. Były one elementem kampanii public relations, której celem jest promocja Warszawy jako miasta młodości Fryderyka Chopina oraz podkreślenie związków kompozytora ze stolicą. Za obsługę programu odpowiadała agencja Allegro.

Głównym celem działań promocyjnych prowadzonych przez miasto w Japonii i Chinach było ukazanie nierozerwalnych związków wielkiego polskiego kompozytora ze stolicą. Organizacja otwartych dla publiczności, multimedialnych koncertów „Chopin 2.0 – New paradigm” była pretekstem do promowania Warszawy jako miasta Chopina zarówno poprzez działania bezpośrednie, jak i w mediach. 

W obu krajach dodatkowo dystrybuowano drukowany mini przewodnik po stolicy Polski śladami Chopina oraz audioguide mp3 po Warszawie.
Koncepcja multimedialnego show muzycznego „Chopin 2.0 – New paradigm” zakładała stworzenie specjalnych aranżacji utworów Chopina na trzy fortepiany, połączonych z panoramiczną projekcją wizyjną, ukazującą w artystycznej formie związki łączące Chopina z Warszawą. (kk)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin