.

 

Warszawska ASP rozstrzyga przetarg i wyklucza połowę wykonawców

dodano: 
11.04.2011
komentarzy: 
1

Firma Reputation Manager zwyciężyła w przetargu Akademii Sztuk Pięknych na promocję inwestycji uczelni – budowy nowego gmachu i przebudowy istniejącego. W przetargu zgłosiło się osiem firm, z których aż cztery zostały wykluczone.

Jedynym kryterium w przetargu była cena. Najtańszą ofertę złożyła częstochowska firma ERMAT, jednak została ona odrzucona. Organizator przetargu uznał bowiem, że za podaną kwotę nie da się zrealizować usług będących przedmiotem przetargu. Akademia koszt przewidzianych działań oszacowała na kwotę 151 tys. złotych, a ERMAT zaproponował 35 tys.

Poza odrzuceniem oferty ERMAT, ASP wykluczyła agencje PRS, Go Culture, ComPress i Hype PR. PRS oraz ComPress nie przedstawiły dokumentów potwierdzających, że są one objęte ochroną ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Natomiast Go Culture spóźniło się o 58 minut z wpłatą wadium. Z tego samego powodu wykluczono Hype PR.

Ostatecznej oceniono tylko oferty firm Justa PR, Reputation Manager i Link PR. Najtańsza okazała się ta druga. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
12.04.2011
1:27:04
XYZ
(12.04.2011 1:27:04)
Życzę zatem powodzenia. Jaki przetarg taki będzie i PR. Bałagan i tyle
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin