.

Ważne jest dobro

dodano: 
12.11.2004
komentarzy: 
0

W drugim wydaniu dodatku Tygodnik Powszechnego „Ucho igielne” ukazał się wywiad z Janina Ochojską. Szefowa PAH opisuje sposoby przekazywanie przez firmy pieniędzy na działalność charytatywną w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Zdaniem Ochojskiej „w przypadku firmy nie jest ważne, czy robi to [pomaga] dla wizerunku, czy z potrzeby dzielenia się z tymi, którzy nie mają. Ważne, żeby wiedziała, NA CO daje, jaki problem chce rozwiązać, i żeby była pewna, że przyczynia się do powiększenia dobra w świecie, a nie stwarzania pozorów pomocy".

Źródło:

Tygodnik Powszechny Ucho igielne, Prawdziwy grosz i fałszywe perły, 14.11.04, s. 14
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin