Webcon z szefem działu marketingu i PR

dodano: 
19.01.2017
komentarzy: 
0

Nowo utworzone w firmie stanowisko PR & Marketing Managera objęła Agnieszka Mikrut. W polskiej spółkce Webcon, zajmującej się tworzeniem oprogramowania iBPMS, odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej oraz rozwój działu marketingu i PR. Zajmie się wzmocnieniem rozpoznawalności marki oraz przeprowadzeniem kampanii informacyjnej „wprowadzającej w digitalizację organizacji oraz nowe oczekiwania, jakie stawiane są przez biznes działom IT”.

Agnieszka Mikrut ma ponad 10 lat doświadczenia w marketingu w branży IT. Poprzednio była związana z firmą Axence, gdzie kierowała działem PR & Marketingu. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W działaniach PR firmę wspiera agencja Planet PR. (mb)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin