.

Weber Shandwick monitoruje

dodano: 
21.11.2007
komentarzy: 
0

Agencja Weber Shandwick wdroży system monitorowania mediów społecznych Radian6 Technologies. Nowa usługa zostanie wprowadzona we wszystkich oddziałach agencji, w tym polskim, w którym odpowiada za nią dział technologiczny, realizujący w ramach specjalizacji Digital Relations projekty związane z komunikacją w Internecie.
br> System monitoringu mediów społecznych śledzi online informacje o markach, organizacjach i bieżących tematach. Program monitoruje wszystkie rodzaje kanałów społecznych, w tym blogi, serwisy dzielenia się filmami wideo (video-sharing) i grafiką (photo-sharing), fora internetowe oraz platformy mikroblogów. Narzędzie ma pomagać w identyfikowaniu najbardziej popularnych mediów społecznych w branżach, w których działają klienci agencji.

Weber Shandwick rozwija strategiczne partnerstwo z Radian6 od 8 miesięcy. W programie Early Adopter Program, służącym do testowania monitoringu mediów społecznych, wzięło udział 34 klientów agencji.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin