piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaWebinar IMM „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu” już 30...

Webinar IMM „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu” już 30 października

30 października 2025 roku odbędzie się webinar „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu” organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów. Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji. W trakcie spotkania poruszone zostaną wątki raportowania i analityki medialności marki.

Tematy podczas webinaru

  1. Widoczność marki
  2. Wydźwięk i ton komunikacji
  3. Kontekst i artybucja wizerunkowa
  4. Jakość ekspozycji
  5. Zasięg i kanały dotarcia
  6. Zaangażowanie i wpływ
  7. Efekty strategiczne i długofalowe

W odniesieniu do każdego z tych punktów zostaną przedstawione wskaźniki i najważniejsze elementy, które można zmierzyć, aby określić efektywność podejmowanych działań. Te aspekty pozwolą m.in. na przeanalizowanie z czym kojarzona jest marka, jaki jest jej wydźwięk w mediach, czy jak wygląda jej ekspozycja w kontekście branży lub konkurencji.

Webinar poprowadzą Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM odpowiedzialny za pion marketingu i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej.

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są imienne, cyfrowe certyfikaty. Wydarzenie jest bezpłatne z obowiązkową wcześniejszą rejestracją na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj