30 października 2025 roku odbędzie się webinar „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu” organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów. Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji. W trakcie spotkania poruszone zostaną wątki raportowania i analityki medialności marki.
Tematy podczas webinaru
- Widoczność marki
- Wydźwięk i ton komunikacji
- Kontekst i artybucja wizerunkowa
- Jakość ekspozycji
- Zasięg i kanały dotarcia
- Zaangażowanie i wpływ
- Efekty strategiczne i długofalowe
W odniesieniu do każdego z tych punktów zostaną przedstawione wskaźniki i najważniejsze elementy, które można zmierzyć, aby określić efektywność podejmowanych działań. Te aspekty pozwolą m.in. na przeanalizowanie z czym kojarzona jest marka, jaki jest jej wydźwięk w mediach, czy jak wygląda jej ekspozycja w kontekście branży lub konkurencji.
Webinar poprowadzą Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM odpowiedzialny za pion marketingu i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej.
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są imienne, cyfrowe certyfikaty. Wydarzenie jest bezpłatne z obowiązkową wcześniejszą rejestracją na stronie.


