Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WebTalk dla sloggi. webtalk w lutym 2018 roku rozpoczął współpracę z marką sloggi, która oferuje bieliznę dla kobiet i mężczyzn. brand należy do spółki triumph international. marka nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych w polsce. agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii obecności klienta w digitalu. w ramach współpracy zajmuje się obsługą profili sloggi polska w social mediach, realizacją sesji zdjęciowych oraz współpracą z influencerami. do zadań webtalk należą również konsulting i doradztwo strategiczne. za działania dla klienta odpowiadają anna luberska, social media manager, oraz monika poniatowska-mazurek, social media specialist. agencja została wybrana w drodze przetargu. strony podpisały umowę na czas nieokreślony. webtalk korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (pp).
WebTalk w lutym 2018 roku rozpoczął współpracę z marką sloggi, która oferuje bieliznę dla kobiet i mężczyzn. Brand należy do spółki Triumph International. Marka nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych w Polsce.
Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii obecności klienta w digitalu. W ramach współpracy zajmuje się obsługą profili sloggi Polska w social mediach, realizacją sesji zdjęciowych oraz współpracą z influencerami. Do zadań WebTalk należą również konsulting i doradztwo strategiczne.
Za działania dla klienta odpowiadają Anna Luberska, Social Media Manager, oraz Monika Poniatowska-Mazurek, Social Media Specialist.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.
WebTalk korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)