WebTalk poszerza portfolio

dodano: 
02.06.2017
komentarzy: 
0

Agencja komunikacji digitalowej zajmie się mediami społecznościowymi marek Grupy ENEL-MED.

W ramach podpisanego kontraktu zespół WebTalk prowadzi oficjalny profil ENEL-MED na Facebooku oraz LinkedInie, a także profile marek należących do Grupy ENEL-MED: Kliniki Medycyny Estetycznej ESTELL (Facebook, Instagram), Centrum Ortopedii i Rehabilitacji ENEL-SPORT (Facebook, Instagram) oraz ENEL-ZDROWIE (Facebook). Agencja zobowiązała się do tworzenia treści do kanałów społecznościowych, realizowania sesji zdjęciowych, moderowania fanpage'y, obsługi reklamowej oraz planowania akcji specjalnych m.in. z ambasadorami i partnerami marki.

Z ramienia firmy WebTalk działania dla ENEL-MED realizuje zespół kierowany przez Łukasza Piekuta.

Agencja poszerzyła portfolio dzięki wygranemu przetargowi. Strony nie zdradzają innych szczegółów umowy. WebTalk korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin