W lipcu 2025 roku do grona ambasadorów Spotify EQUAL dołączyła polska wokalistka Maryla Rodowicz. Artystka stała się częścią globalnej kampanii, która celebruje kobiety w muzyce na całym świecie.
Maryla Rodowicz to piosenkarka, która od sześciu dekad kształtuje krajobraz polskiej kultury. To także trzecia w kolejności najcenniejsza kobieca marka osobista w świecie muzycznym. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, wartość reklamowa prawie 80-letniej, cały czas aktywnej zawodowo artystki wynosi ponad 198,7 mln zł przy liczbie publikacji bliskiej 35,8 tys. oraz zasięgu informacji szacowanym na 695,7 mln.
Czytaj więcej: Piosenkarki dominują wśród najcenniejszych marek kobiecych. Roxie Węgiel, Doda i Maryla Rodowicz na podium
W ramach współpracy wokalistka pojawiła się na jednym z nowojorskich billboardów na Times Square. Ma to być nie tylko uhonorowanie dorobku artystki, lecz także symboliczny ukłon w stronę wielopokoleniowego wpływu jej twórczości.
Maryla Rodowicz na swoich profilach w mediach społecznościowych podziękowała marce. „Spotify spełniło moje marzenie. Zawsze śledziłam i jestem dumna z naszej kobiecej części sceny muzycznej. Z zachwytem obserwuję was i nucę wasze piosenki. Obecność na Time Square w Nowym Jorku – tego nie było nawet w moim bingo – dziękuję” – napisała piosenkarka.
Źródło: instagram.com/mary_la_la
(ao)


