piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościGreat Minds tworzy dział Retail Experience. Na czele Martyna Ziarkowska

Great Minds tworzy dział Retail Experience. Na czele Martyna Ziarkowska

Great Minds, agencja należąca do Garden of Words Group, stworzyła dział Retail Experience, którego zadaniem jest wspieranie marek w punktach sprzedaży e-commerce oraz podczas wydarzeń. Na czele zespołu stanęła Martyna Ziarkowska, obejmując stanowisko Head of Retail Expertience.

Chcesz dowiedzieć się, jak budować markę, która przyciąga uwagę i przekłada się na wyniki sprzedażowe, a także jak skutecznie ją chronić, gdy stawką są pieniądze oraz reputacja? Zapraszamy na Kongres Wiedzy PRoto! Szczegóły dotyczące wydarzenia znajdziesz tutaj.

Nowy dział ma oferować markom nowoczesne narzędzia, które przyczynią się do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych. Wśród świadczonych usług znajdują się m.in. tworzenie spójnych doświadczeń marki łączących kanały online i offline (omnichannel), organizacja wydarzeń, produkcja materiałów reklamowych oraz projektowanie ekspozycji, w tym standów i materiałów komunikacyjnych. Dział współpracuje również w obszarze gamingu i nowych technologii, a także specjalizuje się w testowaniu innowacyjnych pomysłów odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe.

Zespół Retail Experience współpracuje ściśle z innymi działami agencji, takimi jak kreacja, strategia i digital, aby zapewnić markom całościową obsługę – od planowania aktywacji w punkcie sprzedaży, po analizę wyników.

Martyna Ziarkowska przez ponad dziesięć lat była związana z Media Saturn Holding, gdzie pełniła m.in. funkcję Trade Marketing Managerki. Wraz ze swoim zespołem odpowiadała wówczas za całościową opiekę nad współpracami partnerskimi, kampaniami omnichannelowymi oraz organizacją eventów. Dbała także o spójną komunikację marek i ich odsprzedaż, prowadziła kampanie premierowe, a także zarządzała budżetami marketingowymi. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj