Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Marcin Prokop zwraca uwagę na problem porzucania zwierząt w okresie urlopowym w kampanii Wakacje.pl. biuro podróży wakacje.pl wystartowało z kampanią „najlepsie wakacje”, która zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie urlopowym. do akcji zaangażował się dziennikarz marcin prokop. twórcy inicjatywy podają, że co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je zostawić na pastwę losu niż zorganizować opiekę na czas swojego wyjazdu. w tym okresie liczba porzuceń wzrasta nawet o 30 proc. w porównaniu do innych części roku. biuro podróży zwraca uwagę, że zwierzęta te rzadko są oddawane do schroniska – właściciele porzucają je w lasach, przy stacjach benzynowych, a czasem przed osiedlowymi sklepami. jak podkreśla michał dąbrowski, dyrektor zarządzający głównego towarzystwa opieki nad zwierzętami w polsce, według statystyk w okresie letnim porzucanych jest około 4,5 tys. psów i kotów. „dużo czworonogów nie ma szczęścia i zanim trafi do schroniska, ginie pod kołami auta lub z wycieńczenia. takich zwierząt w statystykach nie widać” – dodaje dąbrowski. porzucenie czworonoga to przestępstwo, za które grozi nawet kara więzienia. mimo to skala zjawiska nadal jest w polsce bardzo duża, a edukacja w zakresie odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami okazuje się kluczowa w poprawie tej sytuacji. „co roku wysyłamy na wakacje ponad milion klientów. zdecydowaliśmy się na organizację tej kampanii, bo wierzymy, że jako lider rynku turystyki zorganizowanej w polsce jesteśmy w stanie wpłynąć na świadomość wielu osób, a także wesprzeć tych właścicieli, którzy są odpowiedzialni i zwierzęta traktują z troską i szacunkiem” – komentuje tomasz bączek, head of marketing wakacje.pl. w ramach kampanii powstała specjalna strona najlepsiewakacje.pl, na której znajduje się szereg porad na temat opieki nad zwierzętami. twórcy inicjatywy zamieścili tam także wskazówki dla odbiorców dotyczące tego, jak powinni się zachować, gdy znajdą porzucone zwierzę, lub co powinni zrobić, jeśli wyjeżdżają na wakacje, a pupil zostaje pod opieką kogoś innego. ponadto, biuro podróży zaangażowało w akcję marki, które na co dzień wpływają na poprawę sytuacji zwierząt, w tym towarzystwo opieki nad zwierzętami w polsce, najstarszą krajową organizację prozwierzęcą, oraz serwis petsy, który oferuje odbiorcom akcji zniżki na opiekę nad pupilami. do inicjatywy przyłączyła się też fundacja sarigato w ramach projektu karmimy psiaki, która w ramach kampanii za każde zdjęcie szczęśliwego pupila zakupi i dostarczy do wybranych schronisk karmę dla psów i kotów. każdy z partnerów współtworzył znajdujące się na stronie treści edukacyjne. częścią kampanii jest także spot, w którym wystąpił dziennikarz marcin prokop. w wideo użyczył swojego głosu psu imieniem racuch. zwierzę zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie wakacyjnym. spot został wyreżyserowany przez filipa berendta. źródło: youtube.com/plwakacje. jak podają organizatorzy akcji, dziennikarz zdecydował się na udział w kampanii, ponieważ sam jest właścicielem psa imieniem rufus i nie rozumie, jak można postępować w tak okrutny sposób wobec zwierząt. za koncepty kreatywne odpowiadała agencja supermarket, a za produkcję dom produkcyjny videlec. planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół marketingu wakacje.pl. (ao).
Biuro podróży Wakacje.pl wystartowało z kampanią „NajlePSIE wakacje”, która zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie urlopowym. Do akcji zaangażował się dziennikarz Marcin Prokop.
Twórcy inicjatywy podają, że co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je zostawić na pastwę losu niż zorganizować opiekę na czas swojego wyjazdu. W tym okresie liczba porzuceń wzrasta nawet o 30 proc. w porównaniu do innych części roku. Biuro podróży zwraca uwagę, że zwierzęta te rzadko są oddawane do schroniska – właściciele porzucają je w lasach, przy stacjach benzynowych, a czasem przed osiedlowymi sklepami.
Jak podkreśla Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający Głównego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, według statystyk w okresie letnim porzucanych jest około 4,5 tys. psów i kotów. „Dużo czworonogów nie ma szczęścia i zanim trafi do schroniska, ginie pod kołami auta lub z wycieńczenia. Takich zwierząt w statystykach nie widać” – dodaje Dąbrowski.
Porzucenie czworonoga to przestępstwo, za które grozi nawet kara więzienia. Mimo to skala zjawiska nadal jest w Polsce bardzo duża, a edukacja w zakresie odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami okazuje się kluczowa w poprawie tej sytuacji.
„Co roku wysyłamy na wakacje ponad milion klientów. Zdecydowaliśmy się na organizację tej kampanii, bo wierzymy, że jako lider rynku turystyki zorganizowanej w Polsce jesteśmy w stanie wpłynąć na świadomość wielu osób, a także wesprzeć tych właścicieli, którzy są odpowiedzialni i zwierzęta traktują z troską i szacunkiem” – komentuje Tomasz Bączek, Head of Marketing Wakacje.pl.
W ramach kampanii powstała specjalna strona najlepsiewakacje.pl, na której znajduje się szereg porad na temat opieki nad zwierzętami. Twórcy inicjatywy zamieścili tam także wskazówki dla odbiorców dotyczące tego, jak powinni się zachować, gdy znajdą porzucone zwierzę, lub co powinni zrobić, jeśli wyjeżdżają na wakacje, a pupil zostaje pod opieką kogoś innego.
Ponadto, biuro podróży zaangażowało w akcję marki, które na co dzień wpływają na poprawę sytuacji zwierząt, w tym Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, najstarszą krajową organizację prozwierzęcą, oraz serwis Petsy, który oferuje odbiorcom akcji zniżki na opiekę nad pupilami. Do inicjatywy przyłączyła się też fundacja Sarigato w ramach projektu Karmimy Psiaki, która w ramach kampanii za każde zdjęcie szczęśliwego pupila zakupi i dostarczy do wybranych schronisk karmę dla psów i kotów. Każdy z partnerów współtworzył znajdujące się na stronie treści edukacyjne.
Częścią kampanii jest także spot, w którym wystąpił dziennikarz Marcin Prokop. W wideo użyczył swojego głosu psu imieniem Racuch. Zwierzę zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie wakacyjnym. Spot został wyreżyserowany przez Filipa Berendta.
Źródło: youtube.com/plwakacje
Jak podają organizatorzy akcji, dziennikarz zdecydował się na udział w kampanii, ponieważ sam jest właścicielem psa imieniem Rufus i nie rozumie, jak można postępować w tak okrutny sposób wobec zwierząt.
Za koncepty kreatywne odpowiadała Agencja Supermarket, a za produkcję dom produkcyjny Videlec. Planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół marketingu Wakacje.pl. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Marcin Prokop zwraca uwagę na problem porzucania zwierząt w okresie urlopowym w kampanii Wakacje.pl. biuro podróży wakacje.pl wystartowało z kampanią „najlepsie wakacje”, która zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie urlopowym. do akcji zaangażował się dziennikarz marcin prokop. twórcy inicjatywy podają, że co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je zostawić na pastwę losu niż zorganizować opiekę na czas swojego wyjazdu. w tym okresie liczba porzuceń wzrasta nawet o 30 proc. w porównaniu do innych części roku. biuro podróży zwraca uwagę, że zwierzęta te rzadko są oddawane do schroniska – właściciele porzucają je w lasach, przy stacjach benzynowych, a czasem przed osiedlowymi sklepami. jak podkreśla michał dąbrowski, dyrektor zarządzający głównego towarzystwa opieki nad zwierzętami w polsce, według statystyk w okresie letnim porzucanych jest około 4,5 tys. psów i kotów. „dużo czworonogów nie ma szczęścia i zanim trafi do schroniska, ginie pod kołami auta lub z wycieńczenia. takich zwierząt w statystykach nie widać” – dodaje dąbrowski. porzucenie czworonoga to przestępstwo, za które grozi nawet kara więzienia. mimo to skala zjawiska nadal jest w polsce bardzo duża, a edukacja w zakresie odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami okazuje się kluczowa w poprawie tej sytuacji. „co roku wysyłamy na wakacje ponad milion klientów. zdecydowaliśmy się na organizację tej kampanii, bo wierzymy, że jako lider rynku turystyki zorganizowanej w polsce jesteśmy w stanie wpłynąć na świadomość wielu osób, a także wesprzeć tych właścicieli, którzy są odpowiedzialni i zwierzęta traktują z troską i szacunkiem” – komentuje tomasz bączek, head of marketing wakacje.pl. w ramach kampanii powstała specjalna strona najlepsiewakacje.pl, na której znajduje się szereg porad na temat opieki nad zwierzętami. twórcy inicjatywy zamieścili tam także wskazówki dla odbiorców dotyczące tego, jak powinni się zachować, gdy znajdą porzucone zwierzę, lub co powinni zrobić, jeśli wyjeżdżają na wakacje, a pupil zostaje pod opieką kogoś innego. ponadto, biuro podróży zaangażowało w akcję marki, które na co dzień wpływają na poprawę sytuacji zwierząt, w tym towarzystwo opieki nad zwierzętami w polsce, najstarszą krajową organizację prozwierzęcą, oraz serwis petsy, który oferuje odbiorcom akcji zniżki na opiekę nad pupilami. do inicjatywy przyłączyła się też fundacja sarigato w ramach projektu karmimy psiaki, która w ramach kampanii za każde zdjęcie szczęśliwego pupila zakupi i dostarczy do wybranych schronisk karmę dla psów i kotów. każdy z partnerów współtworzył znajdujące się na stronie treści edukacyjne. częścią kampanii jest także spot, w którym wystąpił dziennikarz marcin prokop. w wideo użyczył swojego głosu psu imieniem racuch. zwierzę zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie wakacyjnym. spot został wyreżyserowany przez filipa berendta. źródło: youtube.com/plwakacje. jak podają organizatorzy akcji, dziennikarz zdecydował się na udział w kampanii, ponieważ sam jest właścicielem psa imieniem rufus i nie rozumie, jak można postępować w tak okrutny sposób wobec zwierząt. za koncepty kreatywne odpowiadała agencja supermarket, a za produkcję dom produkcyjny videlec. planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół marketingu wakacje.pl. (ao).