W lipcu 2025 roku marka Duda, producent wędlin drobiowych na kanapkę, przekąsek mięsnych i dań gotowych, powiadomiła o zostaniu oficjalnym partnerem piłkarskiej Ekstraklasy. Firma ma być obecna m.in. na stadionach, w transmisjach meczowych oraz mediach społecznościowych ligi.
„Ekstraklasa to doskonała platforma do komunikacji z konsumentami – dociera praktycznie w każdy zakątek Polski, budując rozpoznawalność marki na skalę ogólnopolską. To nie tylko ekspozycja podczas meczów, ale stała obecność w świadomości milionów Polaków przez cały sezon. Dzięki partnerstwu z Ekstraklasą dotrzemy do konsumentów, do których być może wcześniej nie docieraliśmy tradycyjnymi kanałami komunikacji. To szczególnie istotne w kontekście naszej ekspansji na rynek ogólnopolski” – komentuje Marietta Stefaniak, wiceprezeska ds. strategii i rozwoju w Dudzie.
W ramach współpracy Duda będzie promowana na bandach LED podczas meczów Ekstraklasy, w grafikach meczowych w transmisjach telewizyjnych, a także w treściach publikowanych w mediach społecznościowych ligi i klubów. Częścią partnerstwa są także aktywacje konsumenckie, w tym konkursy z nagrodami w mediach społecznościowych marki w postaci zaproszeń na „Kanapę kibica”, która będzie ustawiona tuż przy murawie na każdym meczu. Firma ma być także obecna przed wybranymi rozgrywkami – kibice będą mogli odwiedzać specjalne strefy i skosztować autorskich kanapek.
Dodatkowo Duda została partnerem fundacji Ekstraklasy i w nadchodzącym sezonie będzie wspierać projekty organizacji skierowane do dzieci i młodzieży, w tym Ekstra Talent, Ekstra Klub oraz Akademie Klasy Ekstra. (ao)


