piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomości„Podróż to opowieść, która zostaje w pamięci”. Travelist.pl i Storytel ruszają z...

„Podróż to opowieść, która zostaje w pamięci”. Travelist.pl i Storytel ruszają z kampanią

Podróż to nie przemieszczanie się z punktu A do punktu B, a opowieść, która zostaje w pamięci. To właśnie ta idea przyświecała portalowi turystycznemu Travelist.pl podczas tworzenia najnowszej kampanii z marką Storytel, oferującą dostęp do audiobooków, w roli partnera.

W sierpniu 2025 roku Travelist.pl poinformowało o starcie akcji „Poznaj Polskę z audiobookiem”. Współpraca portalu rezerwacyjnego z platformą streamingową ma opierać się na założeniu, że dobra lektura może być świetnym kompanem w podróży.

W ramach akcji zorganizowano aktywację dla klientów Travelist.pl. Osoby, które zarezerwują w portalu hotel między 11 a 31 sierpnia 2025 roku, otrzymają bezpłatny 60-dniowy dostęp do aplikacji Storytel. Dzięki temu klienci Travelist.pl będą mogli wybrać audiobook pasujący do nastroju i planu wyjazdu. Pula nagród to 4 tys. kodów do wykorzystania przez użytkowników, którzy dotychczas nie mieli konta na platformie streamingowej.

„W Travelist.pl inspirujemy do podróży. Wiemy też, że książki potrafią inspirować równie mocno. Dlatego współpraca ze Storytel to naturalne partnerstwo, w którym łączymy odkrywanie miejsc z wyjątkowymi doznaniami. My zachęcamy do poznawania konkretnych kierunków i gwarantujemy najlepszą cenę, a Storytel daje narzędzie, by uzupełnić podróż o emocjonujące historie” – komentuje Nina Nurzyńska-Mazurek, Head of Brand & Communication w Travelist.pl.

Akcja „Poznaj Polskę z audiobookiem” promuje trzy kategorie wyjazdów: nad morze, w góry oraz do ciekawych miast. W każdej z nich wybrane audiobooki zostały powiązane z popularnymi miejscowościami, a storytelling ma ułatwić słuchaczom wczucie się w klimat danego regionu. Wśród promowanych kierunków są m.in. Tatry, Bieszczady, Karkonosze, Ustka, Mierzeja Wiślana, Jastarnia, Gdańsk, Warszawa i Wrocław.

Za komunikację projektu odpowiada zespół Travelist.pl. Między 11 a 31 sierpnia tego roku kampania obejmie takie kanały jak strona główna portalu, Magazyn Travelist, wideo na YouTubie z udziałem lektora, liczne wysyłki newsletterowe, a także działania PR oraz w social mediach. W promocję zaangażowani zostaną również twórcy internetowi, którzy wyjechali do wybranych miejscowości opisywanych w książkach i przygotowali materiały wideo z tamtejszych hoteli. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj