W sierpniu 2025 roku SpaceCat Industries zaprezentowało wprowadzone w agencji zmiany. Od czerwca tego roku firma działa pod nową identyfikacją wizualną i uproszczoną nazwą – SpaceCat. Modyfikacje objęły także strukturę zarządczą agencji – nowym CEO został dotychczasowy wiceprezes, Roman Terelak. Zmiany te mają odzwierciedlać dynamiczny rozwój SpaceCat.
Agencja koncentruje się na komunikacji skierowanej do młodego pokolenia. Do tej pory funkcjonowała głównie jako firma specjalizująca się w krótkich formach wideo. Obecnie SpaceCat działa w pełnym zakresie komunikacji digitalowej – od strategi i kreacji, przez produkcję treści i kampanie mediowe, po współpracę z influencerami. Ważnym obszarem rozwoju nadal pozostają jednak krótkie formy wideo oraz autorska sieć twórców internetowych.
CEO agencji został dotychczasowy wiceprezes – Roman Terelak. Założyciel i prezes SpaceCat tymczasowo pozostaje w zarządzie, a pod koniec roku ma objąć funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Do zespołu zarządzającego dołączyła także Izabela Sągała, która objęła stanowisko Head of Operations.
Roman Terelak z branżą reklamową jest związany od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał, zarządzając kampaniami dla globalnych marek w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, w tym przez prawie sześć lat w grupie Dentsu. W latach 2020-2021 pracował w polskim oddziale TikToka, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z największymi klientami w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów. Jest zdobywcą wielu nagród branżowych, w tym Innovation, KTR, Effie, EMMA, Kreatura i Golden Arrow.

Nowe logo

Poprzednie logo
Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej uruchomiono także odświeżone serwisy internetowe: spacecat.pl, który prezentuje pełen zakres usług agencji, oraz spacecat.network, który jest poświęcony współpracy z twórcami i influencerami. (ao)


