piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościZachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna szuka agencji do realizacji kampanii promocyjnej

Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna szuka agencji do realizacji kampanii promocyjnej

4 sierpnia 2025 roku Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg na zaprojektowanie i przeprowadzenie autorskiej kampanii promocyjnej Pojezierzy Pomorza Zachodniego w mediach społecznościowych w celu budowy produktu turystycznego o wysokiej konkurencyjności.

Do zadań agencji będzie należeć m.in. zarządzanie profilami organizacji na Facebooku i Instagramie, opracowanie strategii kampanii, tworzenie i publikacja treści, moderacja i obsługa społeczności, monitoring i optymalizacja kampanii, raportowanie oraz współpraca z organizacją.

Zgodnie z wytycznymi organizacji, grupą docelową działań agencji mają być szukający odpoczynku od miejskiego zgiełku, ceniący naturę, ciszę i aktywne formy spędzania czasu dorośli mieszkańcy Polski w wieku od 30 do 35 lat, pary, single i rodziny z dziećmi, a także szukający informacji o produktach turystycznych, atrakcjach, ciekawych miejscach i wydarzeniach na Pojezierzach Pomorza Zachodniego turyści.

Agencja powinna wykazać, że ma doświadczenie w zarządzaniu profilami z liczbą obserwujących nie mniejszą niż 15 tys. każde konto i tworzeniu Reels i Shorts, które uzyskały nie mniej niż 50 tys. wyświetleń oraz dysponuje zespołem składającym się z fotografa lub Video Content Creatora, Graphic Designera oraz Social media Managera.

Kampania powinna zostać zrealizowana w okresie od dnia zawarcia umowy do 16 grudnia 2025 roku.

Kryteria, według których będą oceniane oferty, to: cena (40 proc.), jakość materiałów wideo tylu Reels (40 proc.) oraz wskaźnik wyświetleń (20 proc.).

Oferty można składać do 18 sierpnia 2025 roku do godziny 12:00 na stronie. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj