Więcej sportu w monitoringu RTV

dodano: 
12.01.2011
komentarzy: 
0

Instytut Monitorowania Mediów rozszerza swój stały monitoring o cztery stacje sportowe - nSport, Orange sport info, Orange sport oraz TVP Sport. Więcej stacji oznacza też więcej funkcji – od stycznia Platforma IMM wprowadza ułatwienia w oglądaniu materiałów RTV i bezpłatną ocenę wydźwięku wszystkich materiałów.

- Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – mówi Anna Sanowska, dyrektor Działu Analiz IMM - W Polsce sponsoring sportowy jest odbierany pozytywnie, a z badań TNS OBOP wynika, że wydarzenia sportowe gromadzą przed telewizorami najwięcej odbiorców.

IMM był pierwszą firmą monitorującą RTV na polskim rynku, a obecnie ma najszerszą ofertę stacji w stałym monitoringu – od stycznia jest ich już 100.

- Ponieważ monitorujemy tak wiele stacji, rozwijamy jednocześnie nasze narzędzia ułatwiające przeglądanie materiałów RTV – mówi Anna Sanowska - w styczniu wprowadziliśmy możliwość oglądania i odsłuchu materiałów bezpośrednio na Platformie IMM, bez konieczności otwierania dodatkowego okna przeglądarki. A jako noworoczny prezent proponujemy naszym klientom ocenę wydźwięku wszystkich programów radiowych i telewizyjnych, dostępną bez dodatkowych opłat.

Platforma IMM to autorska aplikacja opracowana przez firmę, aby udostępniać klientom wyniki monitoringu mediów w czasie rzeczywistym. W najbliższym czasie Platforma zostanie wzbogacona o funkcję wyszukiwania materiałów radiowych i telewizyjnych według dowolnego słowa, co znacznie skróci czas potrzebny na analizę programów RTV. Jest to nowość w monitoringu mediów, ponieważ do tej pory funkcja wyszukiwania była możliwa tylko dla materiałów z prasy i Internetu.

Aktualna lista stacji RTV monitorowanych przez IMM jest dostępna pod adresem: http://www.instytut.com.pl/lista_stacji_RTV

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin