Większa grupa Mothership
W magazynie Media i Marketing czytamy o powiększonym zakresie usług grupy Mothership. W jej skład weszła firma Goodwill PR, której partnerem zarządzającym i udziałowcem została Iga Niewiadomska. Wcześniej pracowała ona m.in. jako dyrektor zarządzający firmy Ink & Company i jako partner zarządzający TBWA\PR.
Agencja Goodwill PR specjalizuje się w kontaktach z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, komunikacji wewnętrznej, marketingu sportowym i internetowym PR. Zdaniem Tomasza Grzybowskiego, partnera zarządzającego grupy, branża PR jest perspektywiczna, dlatego postawiono na jej rozwój także w obrębie grupy. W skład Mothership wchodzą, oprócz Goodwill PR: agencja reklamowa Doug-FaberFamily i firma eventmarketingowa EventLab. Jak podaje magazyn, grupa planuje realizację projektu związanego z marketingiem młodzieżowym, a w związku z tym ma zostać stworzona nowa spółka.