piątek, 19 lipca, 2024

Większe Mmd

Polski oddział firmy Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, powiększył się o pięć nowych osób. Do działu Nowych Technologii dołączyli Iwona Burzyńska i Piotr Dobosz, do działu Konsumenckiego – Grzegorz Piwowar i Irena Czerniawska, natomiast do zespołu Corporate & Financial Communication – Karina Sękowska.

Iwona Burzyńska, junior account executive, odpowiada w Mmd za obsługę firmy OKI Printing Solutions. Wcześniej pracowała w agencji reklamowej Publicis w Dziale Strategii. Pierwsze szlify w obszarze PR zdobywała w dziale PR w Telekomunikacji Polskiej. Ukończyła wydział Psychologii i Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim.





Piotr Dobosz jako junior account executive zaangażowany jest w obsługę firmy General Electric. Swoje pierwsze doświadczenia PR-owskie zdobywał w Urzędzie Miasta w Rybniku i warszawskim hotelu Sheraton. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, gdzie studiował politologię i kierunek Business English.





Dział Konsumencki powiększył się o nowego konsultanta, Grzegorza Piwowara, który objął stanowisko account executive’a. Pracuje dla firm Zonemedia i Discovery Channel. Poprzednio związany był z Bankiem Nordea, gdzie obsługiwał klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Był również zaangażowany w organizację konferencji oraz działania departamentu sportowego w instytucjach non-profit. Jest absolwentem socjologii.




Po 6-cio miesięcznej praktyce stanowisko junior account executive’a otrzymała Irena Czerniawska. Wzmocniła zespół obsługujący Discovery Networks Europe, Easy Jet i Travel Channel. Czerniawska jest absolwentką socjologii.






Do zespołu Corporate & Financial Communication dołączyła Karina Sękowska. Objęła ona stanowisko account executive. Wspiera zespół w obsłudze takich firm jak Mittal Steel czy Epson. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywała w agencji United PR, m.in. przy medialnej obsłudze Kodaka oraz marki Blend-a-med. Pracowała też w dziale PR Teva Polska, gdzie zajmowała się projektami z zakresu komunikacji wewnętrznej, Internetu oraz intranetu.

Mmd Polska zatrudnia obecnie 32 osoby pracujące w czterech działach: Corporate and Public Affairs, Consumer, Corporate & Financial Communication i dziale Nowych Technologii. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj