Większy zespół i nowi klienci w Solski Burson-Marsteller

dodano: 
22.09.2008
komentarzy: 
3

We wrześniu do zespołu konsultantów agencji Solski Burson-Marsteller dołączyły Elżbieta Mańkowska-Tropiło i Sabina Figarska.

Mańkowska-Tropiło, senior account manager, ma 14-letnie doświadczenie w public relations. Pracowała w agencji Sigma International, ostatnio na stanowisku account managera i kierownika zespołu obsługującego firmę Panasonic. Wcześniej współpracowała z takimi firmami i instytucjami, jak: Agfa, Great Plains Software, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Microsoft, Oki, Siemens Mobile. Przed rozpoczęciem pracy w PR była przez 3 lata dziennikarką miesięcznika PCWorld Komputer.

Sabina Figarska, account manager, ma 8-letnie doświadczenie w PR i marketingu. W latach 2005-2008 pracowała jako konsultantka w agencji M+G, współpracując z takimi klientami, jak Carlsberg, NG2, SFINKS, Empik Media&Fashion, Unimil i Dom Development. Wcześniej była zatrudniona w NBS Public Relations, gdzie prowadziła projekty z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji wewnętrznej dla takich klientów, jak: Westdeutsche Landesbank Polska, Bank Handlowy, PTC/Era GSM, PEKAES Autotransport, Daewoo Motor Polska.

Ponadto, w ostatnich tygodniach do zespołu dołączyły dwie osoby na stanowiskach asystenckich. Anna Włodarczyk, studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pracuje w zespole Brand PR Practice. Wcześniej była na stażu w agencji Twenty Four Seven.

Michał Lewandowski, studiujący socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, pracuje w dziale Technology Practice. Wcześniej odbył 3-miesięczny staż w biurze Burson-Marsteller w Brukseli.

Zespół agencji liczy obecnie 10 osób.

W agencji zostały zbudowane dwa działy obsługi klientów: Technology Practice i Brand PR Practice. Obsługują one obecnie na zasadach stałej umowy ALD Automotive, BLStream, Cisco Systems, Dilmah, EMC, Eurocopter, Henkel, IFS, KFC, Makro Cash & Carry, McAfee i Pizza Hut.

Wszyscy klienci zostali pozyskani w wyniku zapytań ofertowych lub pomyślnego udziału w konkursach ofert.
Agencja realizuje także kilka krótkoterminowych projektów, m.in. dla BEWAG, Momail, Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów, Sodexho i TSYS. Obecnie rozpoczęto budowanie kolejnych działów – Corporate and Financial Practice oraz Healthcare Practice. (kk)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
25.09.2008
18:39:09
m.m.
(25.09.2008 18:39:09)
Jeszcze A.G dojdzie
22.09.2008
16:22:21
fajne
(22.09.2008 16:22:21)
fajne portfolio klientów, brakuje jeszcze jakiegoś z branży banków, doradców inwestycyjnych, TFI, firm ubezpieczeniowych, kancelarii prawnych... ale może kogos zdobędą...
22.09.2008
10:50:02
pozytyw
(22.09.2008 10:50:02)
No i proszę, ładnie się biznes Panu Ryszardowi rozkręca, pogratulować. Przyjemnie coś takiego czytać. :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin