.

 

Wielokulturowy problem brytyjskich PR-owców

dodano: 
15.03.2011
komentarzy: 
0

Po dyskusji dotyczącej bezpłatnych staży brytyjska branża PR zajęła się innym ważnym problemem – kwestią kulturowej różnorodności. Jak czytamy na stronie PRmoment.com, Stowarzyszenie Doradców PR (PRCA) oraz Chartered Institute of Public Relations postanowiły wspólnie przyjrzeć się barierom, z jakimi stykają się młodzi adepci PR-u z różnych środowisk i kultur.

Jak pisze Bieneosa Ebite, szefowa organizacji Ignite promującej różnorodność kulturową w PR, działania PRCA i CIPR powinny doprowadzić do namacalnych zmian. W przeszłości bowiem podobne inicjatywy nie przynosiły skutków. Jako przykład podaje politykę zwiększenia różnorodności, ogłoszoną przez CIPR w 2005 roku. Mimo uczestnictwa wielu instytucji doradczych, Instytutowi nie udało się przełożyć zamiarów na konkretne działania.

Ebite dodaje, że ograniczenia dotyczące dostępu do branży powodują, że nie wykorzystuje ona w pełni talentu potencjalnych PR-owców. Przekłada się to na mniejszą kreatywność całej branży, oraz ogranicza zdolność do angażowania w swoich działaniach wszystkich grup społecznych. A jak podaje autorka artykułu, grupy upośledzone społecznie tworzą w Wielkiej Brytanii rynek wart ponad 80 miliardów funtów. (ks)

Źródło:

PRmoment, Bieneosa Ebite, It‘s time for PR to change says Bieneosa Ebite, chair of Ignite, the organisation that promotes the benefits of cultural diversity in PR, 05.03.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin