.

 

Wirtualna Polska najczęściej cytowana w grudniu 2018. Raport IMM

dodano: 
15.01.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu 2018 roku pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się radio RMF FM oraz portal onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z Prezydentem RP Andrzejem Dudą oraz doniesieniom dotyczącym podwyżek cen energii i zaangażowania o. Rydzyka w stworzenie własnej partii politycznej.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Prasa
Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą i Super Express.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Najczęściej cytowanym tygodnikiem był „Newsweek”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Sieci”, a trzecie – „Wprost”.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników. Drugie i trzecie miejsca należą kolejno do miesięczników „Press” oraz „Playboy”.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Telewizja
TVN24 zajęła pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz Polsat News.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Radio
RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR3.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Portale internetowe
Najczęściej cytowanym portalem internetowym została Wirtualna Polska. Kolejne pozycje zajęły onet.pl oraz gazeta.pl.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Media ekonomiczne
Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Kraków.

IMM najczęściej cytowane media grudzień 2018

Autorka badania: Joanna Górska, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 30 024 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 grudnia 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 30 565 razy (24 734 w portalach internetowych, 3 267 w prasie, 1 965 w telewizji i 599 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin