Wisła Kraków utrwala wizerunek
„Wybierz swój styl” – billboardy z takim hasłem pojawiły się wczoraj na ulicach Krakowa, podaje Gazeta Krakowska. Na reklamach, ubrani jak kibice, piłkarze: Paweł Brożek, Dariusz Dudka, Arkadiusz Głowacki, Marcin Baszczyński i Kamil Kosowski. „W ten sposób klub wykorzystuje wizerunki swoich piłkarzy do promocji marki Wisła” – czytamy w gazecie.
Poza billboardami przygotowano również reklamy w prasie, Internecie, kinach i na stadionie przy ul. Reymonta. Głównym celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Wisły w świadomości mieszkańców Krakowa, co wiąże się z rozbudową stadionu, który za trzy lata będzie w stanie pomieścić 30 tys. kibiców (obecnie 15 tys.). Włodarzom z ul. Reymonta zależy, by trybuny były pełne na większości meczów Białej Gwiazdy. (jcm)