Wisła Kraków utrwala wizerunek

dodano: 
14.08.2007
komentarzy: 
1

„Wybierz swój styl” – billboardy z takim hasłem pojawiły się wczoraj na ulicach Krakowa, podaje Gazeta Krakowska. Na reklamach, ubrani jak kibice, piłkarze: Paweł Brożek, Dariusz Dudka, Arkadiusz Głowacki, Marcin Baszczyński i Kamil Kosowski. „W ten sposób klub wykorzystuje wizerunki swoich piłkarzy do promocji marki Wisła” – czytamy w gazecie.

Poza billboardami przygotowano również reklamy w prasie, Internecie, kinach i na stadionie przy ul. Reymonta. Głównym celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Wisły w świadomości mieszkańców Krakowa, co wiąże się z rozbudową stadionu, który za trzy lata będzie w stanie pomieścić 30 tys. kibiców (obecnie 15 tys.). Włodarzom z ul. Reymonta zależy, by trybuny były pełne na większości meczów Białej Gwiazdy. (jcm)

Źródło:

Gazeta Krakowska Piłkarz, Utrwalanie wizerunku, 13.08.07, s. 5.
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
26.01.2008
16:05:15
qewf3r
(26.01.2008 16:05:15)
XNHhwend
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin