piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWisła wypromuje Kraków

Wisła wypromuje Kraków

Na walce krakowskiej Białej Gwiazdy, o historyczny awans do Ligi Mistrzów, zyska nie tylko klub, ale i samo miasto. „Oczy piłkarskiej Polski są skierowane na Kraków. Takie mecze dla miasta są świetną promocją” –  przyznaje Adrian Ochalik, rzecznik Wisły Kraków, na łamach Dziennika Polskiego Kroniki Krakowskiej.

Co do tego, że dobre występy Wisły Kraków w pucharach europejskich przyciągną uwagę mediów do Krakowa, zgodni są wszyscy. Według Wojciecha Lubińskiego, który współpracuje i pomaga zagranicznym mediom w realizacji materiałów filmowych w naszym kraju, „awans do Ligi Mistrzów na pewno zwiększyłby zainteresowanie Wisłą i Krakowem. Już teraz coraz więcej przedstawicieli mediów chce tu przyjeżdżać”. Dziennikarz podkreśla, że gra jest tym bardziej warta świeczki, że filmy w ramach programu FIFA Futbol Mundial będą nadawane w sumie w 80 krajach, a ich tematyka to nie tylko mecze, ale i prezentacja miast, w których się odbywają. „Tak było we wtorek i środę w związku z meczem Wisły z APOEL-em. Materiały są prezentowane na oficjalnym kanale UEFA i są przekazywane do 72 krajów” – przyznaje Ochalik.

Dyrektor grupy sportowej z międzynarodowej firmy konsultingowej Deloitte, Jacek Bochenek, podziela te opinie: „Jeżeli Wisła awansowałaby do Ligi Mistrzów, to byłaby duża szansa na promocję miasta. Wiele zależałoby od tego, na rywali z jakich krajów i miast mogliby trafić wiślacy. Myślę, że miasto mogłoby to wykorzystać do reklamowania się, tym bardziej, że Kraków nie jest organizatorem Euro 2012”. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj