Wittchen z managerem
Firma Wittchen ma nowego marketing&PR managera. Stanowisko to objęła Natalia Kossut-Kaczmarek. Do jej obowiązków należy m.in. realizowanie celów marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie strategii działań PR-owskich mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku marki Wittchen, zarządzanie bazą stałych klientów, opieka nad programami lojalnościowymi, a także nadzór nad stroną internetową firmy.
Poprzednio Natalia Kossut-Kaczmarek związana była z agencją United PR (od roku 2004). Współpracowała przy opracowywaniu i wdrażaniu programów PR dla klientów z branży FMCG, farmaceutycznej, IT, biotechnologicznej oraz AGD. W ostatnim okresie realizowała strategię działań PR dla firmy UPS, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oraz marki Żywiec Zdrój. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Linköping University w Szwecji.
Poprzednio funkcję marketing managera pełniła Małgorzata Pestkowska, która zakończyła współpracę z firmą. (kk)