W dodatku do Pulsu Biznesu można przeczytać o tym, że deweloperzy inwestują w poprawę swojego wizerunku. Jak pisze autorka artykułu Urszula Światłowska, jeszcze kilka lat temu ludzie z tej branży kojarzeni byli z bankructwem, nieudanymi inwestycjami i niedoróbkami w swojej pracy. Obecnie deweloperzy chcą zdobyć zaufanie klientów budując wizerunek solidnego partnera.
Jacek Bazan z JW Construction podkreśla, że w działaniach mających do tego doprowadzić „(…) najważniejszy jest bliski kontakt z klientem. Liczą się: działanie biura obsługi klienta, szybkość załatwiania spraw. Opinia jednego klienta jest bardziej wiążąca niż promocja. Zadowolony powie znajomym – warto”. Dodatkowym sposobem na zdobycie zaufania klientów, jak pisze Światłowska, jest także angażowanie się w działalność charytatywną, co wzmaga wrażenie, że firma, którą stać na sponsoring nie może splajtować. (jk)


