„Najczęstszym błędem popełnianym przez spółki starające się o wejście na parkiet jest zbyt nonszalanckie podejście do swojego wizerunku” – pisze Kinga Szkutnik na łamach Gazety Bankowej. Autorka artykułu informuje o tym, w jaki sposób zaplanować działania wizerunkowe. Zaznacza, że dobrze jest rozpocząć działania PR, jeszcze przed ogłoszeniem zamiaru wejścia na giełdę, a przy przygotowywaniu prospektu emisyjnego poleca skorzystanie z usług zewnętrznych konsultantów, którzy ocenią go w obiektywny i rzetelny sposób.
„Konsultanci PR pozwalają wyeliminować sytuacje, gdy firma tak przejmuje się swoimi obowiązkami przekazania pełnych i wyczerpujących danych, że ujawnia poufne informacje handlowe” – pisze Szkutnik. Podkreśla, że troska o sposób postrzegania firmy nie powinna ograniczać się do momentu debiutu na giełdzie. Jej zdaniem regularne dbanie o wizerunek stwarza szanse na lepsze notowania oraz rozwój firmy.


