Wizerunek firmy a jej wystrój

dodano: 
02.01.2006
komentarzy: 
0

W Pulsie Biznesu można przeczytać na temat zasad projektowania wystroju wnętrz, głównie biurowych. O charakterze wystroju wnętrza decydują różne elementy, nie tylko wyposażenie, ale kolorystyka, oświetlenie, a także rozmieszczenie stanowisk pracy. Wszystkie szczegóły oraz ogólna koncepcja to wynik ścisłej współpracy architekta i klienta. „Zanim klient wykona telefon do architekta, powinien zdefiniować swoje oczekiwania, określić cele. Zastanowić się, czy zmiana wystroju ma służyć np. usprawnieniu organizacji pracy, poprawieniu komunikacji między działami, podniesieniu motywacji pracowników. Może to być również inwestycja w wizerunek, sposób na wzrost efektywności” – radzi Aleksandra Krawsz, menedżer ds. marketingu i PR w Kinnarps.
Architekt Piotr Blaim stwierdza, że projektowanie ma wiele wspólnego z układaniem kostek domina „Różne elementy dopasowuje się do koncepcji. Dobór i zestawienie poszczególnych składników służy stworzeniu charakterystycznej dla danej firmy atmosfery pracy czy wrażenia, jakie biuro ma sprawiać na odwiedzających” – mówi. „Formalna, elegancka aranżacja będzie pasować do kancelarii prawnej, luźna i kolorowa do agencji reklamowej czy PR” – dodaje.

Źródło:

Puls Biznesu, Pokaż mi swe biuro, powiem ci, kim jesteś, Marta Biernacka, Joanna Inorowicz, 02.01.06
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin