czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek kandydatów na prezydenta pod koniec kampanii

Wizerunek kandydatów na prezydenta pod koniec kampanii

Dziennikarze Polsatu zastanawiają się, jaki wizerunkowo będzie koniec kampanii prezydenckiej. Według Adama Łaszyna, specjalisty ds. public relations, to, co kandydaci mieli dobrego o sobie do powiedzenia już powiedzieli. Teraz mogą to już tylko powtarzać, podkreślać obietnice lub atakować kontrkandydata. Zdaniem ekspertów sztaby będą unikać kampanii negatywnej.
Według Jarosława Ocha, politologa z Uniwersytetu Gdańskiego „Sztaby będą nakładały na siebie swoistą autocenzurę. Dziś bardzo trudno jest podjąć ryzyko poprowadzenia działań negatywnych, bo doskonale widać, że nie skutkują one tak, jak jego autorzy by tego chcieli.”

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj