Wizerunek na papierze

dodano: 
02.11.2004
komentarzy: 
0

„Papiery firmowe elementem kształtującym wizerunek firmy” to tytuł cyklu seminariów organizowanych przez firmę Antalis Poland wspólnie z redakcją Businessman Magazine. 23 września w poznańskim klubie „Pod Pretekstem” odbyło się kolejne spotkanie, podczas którego omawiano tematy z zakresu zarządzania wizerunkiem i wykorzystania papieru w biznesie. Wskazane zostały różnice pomiędzy reklamą a public relations, które wpływają na proces zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa bądź produktu. W drugiej części seminarium jego uczestnicy pod kierunkiem grafika Joanny Wiszniewskiej-Domańskiej, wieloletniego wykładowcy akademickiego, trenowali kreatywne myślenie i sztukę autoprezentacji tworząc projekty służące promocji Poznania.

Źródło:

Świat Druku, Papiery firmowe a wizerunek firmy, 01.10.2004, s.24
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin