Wizerunek Nowego Orleanu

dodano: 
21.02.2007
komentarzy: 
0

Biuro Promocji Nowego Orleanu zatrudniło agencję Weber Shandwick, aby odbudować biznes turystyczny w tym mieście. Agencja ma przygotować objazdową serię eventów i pokazów w głównych miastach metropolii. Akcja rozpoczyna się na wiosnę i ma wypromować Nowy Orlean jako miejsce wypoczynku, ale i spotkań biznesowych.
Działania agencji mają zmienić sposób postrzegania nowego Orleanu wśród odwiedzających miasto turystów i przedstawić je jako miejsce gościnne oraz ciekawe historycznie i kulturowo. Kampanię będzie promować hasło „Forever New Orleans”. W późniejszym etapie promocyjnym wykorzystane zostaną plakaty prezentujące twórczość lokalnych artystów, reklamy drukowane i outdoor, a także 30 minutowy pokaz telewizyjny. Akcja została podjęta, gdyż turystyka jest ważnym źródłem dochodu dla mieszkańców Nowego Orleanu, a obecnie wpływy z niej spadły z powodu huraganu Katrina. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin