wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek oparty na słabości

Wizerunek oparty na słabości

„Tak wyraźne zaakcentowanie własnej słabości, to przykład rzadkiej odwagi”, czytamy w Raporcie Specjalnym magazynu Media i Marketing o strategii McDonald’s. Autor artykułu opisuje, jak firma po piętnastu latach działania na polskim rynku radykalnie zmieniła swój wizerunek.

Z tekstu wynika, że dziś wizerunek sieci fast foodów McDonald’s jest „cieplejszy i bardziej ludzki”, niż na początku jej działalności w Polsce. Zdaniem Bartłomieja Serafińskiego, z firmy Laboratory&Co sieć skończyła z „nachalną promocją tanich hamburgerów, frytek i coli”. W zamian, jak czytamy, komunikację oparto między innymi na odwoływaniu się do własnych słabości i ich przełamywaniu, zwłaszcza w kampaniach zachęcających do pracy w firmie.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł