czwartek, 18 grudnia, 2025

Wizerunek rządu

Polityka opublikowała artykuł, w którym opisuje sprawność nowego rządu w działaniach public relations. Zdaniem autora tekstu Mariusza Janickiego rząd Kazimierza Marcinkiewicza wprowadził nową jakość medialną i promocyjną w polskiej polityce. Premierowi udało się w krótkim czasie zdobyć pozycję najbardziej popularnego polityka w kraju.
Zmienił się styl komunikacji politycznej rządu – obywatele traktowani są jako przedłużenie partii i to daje im poczucie uczestnictwa oraz współodpowiedzialności. Janicki podkreśla, jak ważne dla nowego rządu są Radio Maryja i Telewizja Trwam. To właśnie one dają politykom PiS-u możliwość długich wypowiedzi, nieprzerywanych komentarzami zbyt dociekliwych dziennikarzy. W zakończeniu artykułu autor ostrzega, że same zabiegi PR nie wystarczą, by utrzymać popularność i dobry wizerunek. Zwraca jednocześnie uwagę, że poprzednie rządy nie dbały o public relations.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj