Wizerunek teatru
Jak informuje Gazeta Olsztyńska Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie podjął współpracę z agencją Lignar Public Relations. Agencja przygotuje program, którego celem jest poprawa wizerunku teatru. Zgodnie ze słowami Janusza Kijowskiego, dyrektora instytucji, „(…) już czas, aby (…) status Teatru Narodowego przestał być tylko formalnością”.
Kijowski formułuje także swoje oczekiwania wobec agencji: „Liczymy, że przedstawi nam nową wizję naszego teatru, podpowie jak wyrwać go z tego lokalnego marazmu, duszenia się w olsztyńskim sosie”. Autorka artykułu, Beata Waś, zdradza, że pieniądze na realizację projektu teatr otrzyma z jednego z funduszy ZPORR (Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego). (psp)
Informacja została poprawiona przez Redakcję. Komentarz odnosi się do poprzedniej wersji tekstu.