czwartek, 11 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek Warmii i Mazur

Wizerunek Warmii i Mazur

Rynek Podróży informuje o wynikach badania wizerunku regionu Warmii i Mazur, przeprowadzonego przez agencję badawczą Synovate. Na podstawie badania opracowano Raport Otwarcia Marki Warmii i Mazur, który jest istotnym punktem w strategii promocji turystyki regionu. Określono, jak region jest postrzegany obecnie i zaplanowano dalsze działania promocyjne.

Strategia zakłada budowę pozytywnego wizerunku regionu, a w jej ramach zrealizowano już szereg przedsięwzięć. Zdecydowano się m.in. na „stworzenie sprawnego systemu informacji turystycznej, ale również aktywne działania promocyjne na rynkach zagranicznych i krajowym”. Jak podaje magazyn „Na podkreślenie zasługuje też wykreowanie i rozwój różnych produktów turystycznych, szczególnie w obszarze turystyki aktywnej, ale również związanych z kulturą i dziedzictwem historycznym”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł